درمان آرتروز گردن با حرکات ورزشی

آیا شما آرتروز گردن دارید؟
شما می توانید روی عضلات گردن خود مانند سایر عضلات بدن کار کنید. کشش گردن و سایر حرکات ورزشی می تواند قدرت و دامنه ی حرکتی گردن را بهبود ببخشد. هر تمرین را با 5 تکرار شروع کنید و به مرور زمان تعداد حرکات را تا 10 حرکت افزایش دهید.
قبل از انجام حرکات ورزشی با یک متخصص طب فیزیکی یا فیزیوتراپیست مشورت کنید.
چرخاندن گردن: بایستید و سر خود را به آرامی به سمت یک طرف بچرخانید،  تا 30 ثانیه نگه دارید. سپس سر خود را به طرف دیگر بچرخانید و تا 30 ثانیه نگه دارید.
ورزش-درمانی-آرتروز-گردنچرخاندن شانه ها: در حالت ایستاده شانه های خود را به سمت بالا برده و آنها را به صورت یک دایره حرکت دهید.  شانه خود را پایین بیاورید و در جهت دیگر تکرار کنید.
 تمرینات استقامتی: در حال ایستاده یا نشسته، دست چپ خود را کنار سر بالای گوش خود قرار دهید. سر خود را به آرامی روی دست خود نگه دارید در حالی که سر خود را مستقیما نگه دارید. همین کار را با دست راست خود انجام دهید.
ورزش-درمانی-آرتروز-گردن

تماس با ما

تمام محتویات مادی و حقوقی مطعلق به این وبسایت می باشد. طب فیزیکی اصفهان